سردا وحیدی: تولید انبوه سامانه‌های دفاعی و فضایی ایران دلیل ناکارامدی تحریم‌هاست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران: وقتی مقابل دشمن از نشان دادن قدرت بترسیم، دشمن پررو می‌شود، می‌گویند ایران در خلیج‌فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها! از آن طرف دنیا می‌آید رزمایش برگزار می‌کند؛ خب بروید همان خلیج‌ خوک‌ها، اینجا چه می‌کنید؟ خلیج فارس خانه‌ ماست. جای حضور ملت ایران است
بازدید : 1775
نویسنده : میثم ابراهیم پور

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به زودی و همزمان با دهه مبارک فجر، دهها دستاورد مهم دفاعی، هوافضا و موشکی که به دست توانمند جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

 

خبرگزاری فارس: تولید انبوه سامانه‌های دفاعی و فضایی ایران دلیل ناکارامدی تحریم‌هاست

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش «تعالی فرهنگ سازمانی وزارت دفاع» با بیان اینکه علاوه بر دستاوردهای دفاعی، هوافضا و موشکی، چندین دستاورد جدید الکترونیکی، مخابراتی، پدافند هوایی، پدافند دریایی و مهمات هوشمند هم در روزهای آینده رونمایی خواهد شد، گفت: بعضی از این دستاوردهای مهم به تولید انبوه رسیده است و همزمان با اعلام و رونمایی از آنها، این دستاوردها در اختیار نیروهای مسلح قرار خواهد گرفت.

وی افزود: افتتاح و رونمایی این دستاوردهای ارزشمند که با همت و تلاش دانشمندان و متخصصان انقلابی و فجر آفرینان عرصه صنعت دفاعی به منصه ظهور رسیده است، یک بار دیگر ناکارآمدی و بی اثر بودن تحریم ها را به اثبات می رساند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعتماد به نفس، خودباوری، خود اتکایی و خودکفایی در عرصه های مختلف را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: ایستادگی بر اصول، وفاداری به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، پاسداری از خون شهیدان و ولایت مداری از وظایف مهمی است که امروز باید پیشکسوتان و فرزندان برومند انقلاب سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و با هوشیاری، حربه های دشمنان را خنثی سازند.

سردار وحیدی درباره برگزاری دومین همایش «تعالی فرهنگ سازمانی وزارت دفاع» که با حضور مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار شد، گفت: این همایش برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر میان اجزاء و بخش های مختلف وزارت دفاع و بررسی برنامه های سال آینده برگزار شد.



کسب درآمد

:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: